Minimiorder
Vi har ingen gräns för minimiorder.
Priser
Moms ingår i priset med f.n. 25%, vid kläder, accessoirer, hudvård
Moms ingår i priset med f.n. 12%, vid livsmedel
Moms ingår i priset med f.n. 6%, vid böcker och tidskrifter
Betalningsalternativ
- Klarna Checkout
- Förskottsbetalning
Du betalar in i förväg till vårt bankgiro nr 512-1025. Ange ditt ordernummer vid betalning. Efter att du skickat din order i kassan, får du information på skärmen samt via E-post hur du går tillväga. När vi registrerat din betalning leveraras beställda produkter. Räkna med någon dags extra leveranstid om du väljer förskottsbetalning.
- SWISH 123 315 97 61 Naturligtvis
Om du vill betala med Swish - välj "Förskottsbetalning" och skriv i Meddelanderutan i beställningen att du Swishar. I Meddelanderutan i Swish-appen skriver du ditt Ordernummer.
Du får en bekräftelse på din betalning när jag ser att den har kommit in - och dina varor skickas omgående.
|
Leveranstid
Normal leveranstid är några dagar. Vanligtvis skickas varorna från oss samma dag eller nästkommande vardag. Meddela oss om det är extra brådskande.
Leveranssätt
Vi skickar beställningar med PostNords postpaket/brev. Större försändelser går med DHL miljöfrakt.
Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.
Frakt
Vi tillämpar enhetsfrakt. Fraktkostnaden för din beställning är endast SEK 59:-.
Vid beställning överstigande SEK 2000:- fraktfritt.
Detta gäller för beställningar inom Sverige. Vid beställning med leverans utanför Sverige debiteras verklig fraktkostnad.
Ångerrätt / Retur
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Varorna skall vara oanvända. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid specialbeställda varor). Vänligen observera, att av hygienskäl tar vi ej trosor/kalsonger i retur. Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se
Vid utnyttjande av ångerrätten återbetalas varuvärdet till dig. Återbetalning sker så snart vi fått varan i retur och bekräftat att den är oanvänd och i oskadat skick. Eventuella fraktavgifter relaterade till köpet återbetalas inte. Observera att när vi registrerat återbetalningen kan det ta några bankdagar innan pengarna är tillbaks på ditt konto.
Om du behöver returnera en vara betalar du returfrakten enligt postens gällande taxa inom Sverige.
Gäller det byte av tex. färg, storlek skickar vi kostnadsfritt ut de nya varorna till dig.
Skador på paket och ej uthämtade paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till postkontoret eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med posten eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.
Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan den går i retur till oss, så fakturerar vi dig 300 kr för vårt arbete med hantering av varorna.
Reservationer
Vi reserverar oss för: eventuella tryckfel på webbsidan, slutförsäljning av varor eftersom vi har gemensamt lager för vår fysiska butik och webbutik, samt förseningar hos Posten som vi inte kan rå över. Vi garanterar inte att bilderna återger produkternas exakta utseende. En viss färgskillnad kan också förekomma, beroende på bildskärm och upplösning.
Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).